Hizmeti Sağlayan Kurum
|
SAĞLIK BAKANLIĞI > BAKAN YARDIMCILIĞI (SN. PROF. DR. SABAHATTİN AYDIN) > SAĞLIĞIN GELİŞTİRİLMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
|
Hizmetin Adı
|
SABİM Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezine Gelen Başvuruların Alınması ve Çözüm Üretilmesi
|
Hizmetin Tanımı
|
Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi Bağlı Kurumları ve Sağlık Sistemi İşleyişi İle İlgili Her Tür Bilgi Alması, İhbar, Şikayet, Eleştiri, Öneri,Talep Ve Teşekkürlere Yönelik Başvuruları Kabul Etmesi İlgili Yasal Mevzuat Çerçevesinde Çözümler Üretmesi Amacıyla; Ocak 2004 Tarihinden İtibaren "ALO 184" Numarası İle Faaliyetlerine Başlamış, Türkiye'nin Her Yerinden Ve Mobil Hatlardan 7 Gün 24 Saat Boyunca Erişilebilen Merkez Olması
|
Standart Dosya Planı Kodu
|
|
Hizmet Sunumu Nasıl Başlıyor
|
Sadece Başvuruyla
|
Kimler Başvurabilir
|
Vatandaş
|
Başvuruların alınma sıklığı
|
Her zaman
|
Başvurular nasıl kabul ediliyor
|
Genel/Kurum Evrak Servisi üzerinden Birim Evrak Servisi üzerinden E-Posta Adresi(sabim@saglik.gov.tr)()() Çağrı Merkezi(184)
|
Hizmetin sonucundan kimler yararlanıyor
|
Vatandaş
|