Hizmeti Sağlayan Kurum
|
SAĞLIK BAKANLIĞI > BAKAN YARDIMCILIĞI (SN. PROF. DR. EMİNE ALP MEŞE) > HALK SAĞLIĞI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
|
Hizmetin Adı
|
Zehir Danışma Merkezi Faaliyetinin Yürütülmesi
|
Hizmetin Tanımı
|
114 Numaralı hat üzerinden gelen aramalara danışmanlık yapılması ve ihtiyaç halinde THSK tarafından gerekli Antidotların mümkün olan en kısa sürede hastaya ulaşımının koordine edilmesi
|
Standart Dosya Planı Kodu
|
|
Hizmet Sunumu Nasıl Başlıyor
|
Sadece Başvuruyla
|
Kimler Başvurabilir
|
Vatandaş,Özel Sektör,Sivil Toplum Kuruluşları,Diğer Kamu Kurumları,Kamu Personeli,Kurumun Diğer Birimleri,Tahkim Kuruluşları (Ulusal/Uluslararası)
|
Başvuruların alınma sıklığı
|
Her zaman
|
Başvurular nasıl kabul ediliyor
|
Çağrı Merkezi(114)
|
Hizmetin sonucundan kimler yararlanıyor
|
|